راهنمای خرید تیرآهن

دوشنبه 29 شهريور 1400
17:11
آهن یکتا
راهنمای خرید تیرآهن

روش های خرید تیرآهن

  • بورس کالا
  • خرید از کارخانه ها
  • خرید از آهن فروشان سنتی
  • خرید آنلاین آهن

در ادامه هرکدام از روش ها توضیح داده شده‌اند.

خرید تیرآهن از بورس کالا

خرید از بورس کالا نیازمند شرایط ویژه ای است، همچنین خرید تنها در تناژهای بالا صورت می‌گیرد.


روش های خرید تیرآهن

  • بورس کالا
  • خرید از کارخانه ها
  • خرید از آهن فروشان سنتی
  • خرید آنلاین آهن

در ادامه هرکدام از روش ها توضیح داده شده‌اند.

خرید تیرآهن از بورس کالا

خرید از بورس کالا نیازمند شرایط ویژه ای است، همچنین خرید تنها در تناژهای بالا صورت می‌گیرد.

خرید تیرآهن از کارخانه

کارخانه‌ها معمولا تنها در بورس کالا عرضه می‌کنند و اگر کارخانه‌ای هم فروش مستقیم داشته باشد، در تمام طول سال فروش ندارد و ممکن است در زمانی که شما نیازمند به خرید تیرآهن هستید، کارخانه ها عرضه‌ای نداشته باشند.

خرید تیرآهن از بازار آهن فروشان

امکان خرید از آهن فروشان سنتی همیشه وجود دارد. اما واسطه ها در این نوع خرید بیشتر بوده و ممکن است قیمتی بالاتر از ارزش واقعی تیرآهن مورد نظر خود را مجبور شوید که بپردازید. از سویی دیگر حتما قبل از خرید، درباره آهن فروشی مورد نظر تحقیق کنید، چون اگر مشکلی در بار نهایی وجود داشته باشد، امکان بازگشت کالا وجود ندارد. همچنین پیگیری سفارشات در هنگام بارگیری و حمل و نقل کمتر در میان آهن فروشان سنتی دیده می‌شود.

خرید آنلاین تیرآهن

در خرید آنلاین تیرآهن، قیمت ها از ابتدا شفاف در سایت قرار دارد و شما حتی می‌توانید به آرشیو قیمت تیرآهن نیز دسترسی داشته باشید. برای مثال در اینجا می‌توانید قیمت تیرآهن اصفهان را به همراه آرشیو قیمتی آن در آهن استیل یکتا مشاهده کنید. علاوه بر این اگر در خرید تیرآهن مناسب با پروژه خود شک دارید، می‌توانید به صورت رایگان با مشاوران حوزه فولاد مشورت کنید. برای مثال همین حالا می‌توانید گوشی تلفن خود را بردارید و با شماره 54071_021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان آهن استیل یکتا بهره مند شوید.

مورد دیگری که در خرید آنلاین آهن آلات می‌بینیم، امکان بازگشت و اصلاح کالایی است که مشتری از آن رضایت ندارد. همین مسئله مهم ترین دلیلی است که می‌تواند یک تجربه خرید مطمئن را برای خریدار رقم بزند.

نکات مهم خرید تیرآهن

  • ابتدا باید نوع تیرآهن مورد نیاز و مشخصات آن مانند نوع، استاندارد، سایز و … را مشخص کنیم تا متحمل خسارات ناشی از خرید اشتباه نشویم.
  • با کارشناس در مورد نیاز و محصولات موجود مشاوره کنیم.
  • تیرآهن در کارخانه به صورت وزنی و کیلوگرم فروخته میشود ولی در بازار به صورت شاخه ای به خرید و فروش میرسد.
  • در هنگام تحویل بار آن را کاملا بررسی کنیم.
  • تعداد شاخه و وزن تیرآهن ها را کنترل کنیم.

با توجه به اهمیت کیفیت تیر آهن پیشنهاد می شود از مراکز و بازرگانی های معتبر خرید کنید.

خرید تیرآهن از آهن استیل یکتا

برای خرید تیرآهن از آهن استیل یکتا، کافیست سفارش خود را ثبت کرده و یک پیش فاکتور دریافت کنید. از همان ابتدا هزینه انبارداری، حمل و نقل و زمان تحویل بار مشخص است. پروسه حمل و نقل و بارگیری برعهده آهن استیل یکتا است و هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم توسط کارشناس فروش انجام می‌گیرد. در نهایت پس از تحویل بار در زمان تعیین شده، مابغی مبلغ قرارداد توسط مشتری پرداخت می‌شود و معامله به اتمام می‌رسد.

تیرآهن های موجود در بازار ایران چه انواعی دارند؟

در بازار ایران تیرآهن به هرچهار صورت IPE، IPB، INP و CPE یافت می‌شود. اما به صورت عمومی وقتی در بازار از اصطلاح تیرآهن استفاده می‌کنند، منظور تیرآهن IPE است.

برترین تولیدکنندگان تیرآهن در ایران چه کارخانه‌هایی هستند؟

کارخانه های زیادی در ایران تیرآهن تولید می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به ذوب آهن اصفهان، فایکو، آرین فولاد، یزد، اهواز و ... اشاره کرد.

باکیفیت ترین تیرآهن در ایران برای کدام کارخانه است؟

باکیفیت ترین تیرآهن که طبق جدول اشتال تولید می‌شود، تیرآهن ذوب آهن اصفهان است. بعد از آن باکیفیت ترین تیرآهن ایرانی را فایکو تولید می‌کند.

تیرآهن های وارداتی در ایران برای کدام کشورها هستند؟

تیرآهن های خارجی در ایران معمولا از کشور ترکیه، روسیه و کره وارد می‌شوند و وزن‌هایی مطابق جدول اشتال دارند.

از چه طریق می‌توان تیرآهن خرید؟

به چهار روش خرید از بورس کالا، خرید از کارخانه ها، خرید از آهن فروشان سنتی و خرید آنلاین آهن می‌توان تیرآهن خرید، که هرکدام در بالا به طور کامل توضیح داده شده‌اند.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آهن یکتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]