میلگرد چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

يکشنبه 9 خرداد 1400
1:23
آهن یکتا

میلگرد چیست؟

میلگرد مکمل بتن در صنعت ساختمان سازی است و نقش استحکام بخشی به سازه را بر عهده دارد که شامل دو دسته میلگرد ساده و میلگرد آجدار میباشد.دارای شاخه های ۶ متری و ۱۲ متری و استانداردهای A1 و A2 و A3 و A4 میباشد. مقاومت و خاصیت چرخشی و کششی میلگرد سبب این امر است که تحت فشار و وارد شدن نیرو خورد نمیشود بلکه نیرو را منتقل کرده و در نتیجه سازه را حفظ میکند و جزء جدا نشدنی به حساب می آید.از دیگر ویژگی های کمک کننده در هماهنگی میلگرد فولادی و بتن، نزدیک بودن دمای انبساط این دو است. برای تغییر دما در شرایط جوی مهم است. استفاده گسترده از این محصول موجب شده تا تولید متنوع آن متناسب با کاربردهای مختلف احساس شود. بر همین اساس تولیدکنندگان و نوردکاران از ابتدا آن را متناسب با شرایط اقلیمی و میزان زمین لرزه هر منطقه تولید کردند.

به عنوان مثال محیط اقلیمی در کشورهای اروپایی به گونه ای می باشد که میزان زمین لرزه آن کم است به همین دلیل میلگرد در استاندارد اروپایی با درصد بیشتری از منگنز تولید می شود که خاصیت کشسانی بالایی نداشته و برای مناطق زلزله خیز مناسب نیست. به همین ترتیب میلگردهای ساخت مناطق آسیای شرقی که مناطق زلزله خیزی به حساب می آیند نیز با درصد بالای کربن تولید می شوند. میلگرد های پرکربن یا سیاه نسبت به تنش های لرزه ای مقاوم تر است. تنوع در این محصولات باز هم متنوع تر از این دو نوع بوده، چرا که در بازار انواع میلگرد با روکش اپوکسی ، انواع گالوانیزه ، FRP ، استیل ، فایبرگلاس موجود است. تولید این مقاطع با این آنالیزها و خواص متفاوت باعث تاب آوری بیشتر میلگرد در بتن و شرایط مرطوب را خواهد شد.

انواع میلگرد

  • میلگرد ساده میگرد
  • میلگرد آجدار

که در حالت کلی شامل شاخه های 6 و 12 متی و استاندارد های A1 A2 A3 A4 میباشد.سایز ها و ابعاد مختلف آن را در قسمت محصولات در بخش میلگرد ساده و میلگرد آجدار قابل مشاهده میباشد.

تفاوت میلگرد ساده و میلگرد آجدار

  • شکل ظاهری
  • موارد مصرف
  • سایز و متراژ
  • جنس میلگرد و مواد تشکیل دهنده

خرید میلگرد

ما نماینده ی فروش کارخانه هستیم و شما میتوانید با اطمینان خاطر با فاکتور رسمی و بدون نیاز به پیگیری های مستقیم از کارخانه بار خود را تحویل بگیرید.

برای خرید میلگرد چه چیز هایی را باید بدانیم؟

  • مواردی که میخواهیم در آن ها از میلگرد استفاده کنیم
  • میلگرد ساده مورد استفاده ماست یا میلگرد آجدار
  • نوع آج مورد استفاده ما چیست؟
  • برند هایی که برایمان قابل اهمیت هستند
  • مورد استفاده قرار گیرد A3 یا A2

کارخانه های میلگرد

آهن استیل یکتا با 15 سال سابقه کاری موفق افتخار همکاری با کارخانه های انواع آهن الات و فولاد را در سراسر کشور داشته. در حال حاضر آهن استیل یکتا با کارخانه های ذوب آهن اصفهان - حسن رود - فولاد میانه - فولاد فایکو - پرشین فولاد - نیشابور - ظفر بناب - -سیرجان حدید - بردسیر کرمان، در حال همکاری میباشد. جهت اطلاعات بیشتر و تفاوت بین محصولات کارخانه ها با کارشناسان آهن استیل تماس حاصل فرمایید.(مشاوره رایگان)

قیمت میلگرد

آهن استیل یکتا ضمن اعلام قیمت میلگرد آجدار از ابتدای خرید تا تحویل بار جهت آسوده خاطر بودن مشتریان گرامی همراه شما میباشد.
با وجود نواسانات لحظه ای بازار محصولات فولادی پیشنهاد میکنیم چنان چه قصد خرید دارید سریعا با کارشناسان ما جهت ثبت پیش فاکتور تماس حاصل فرمایید.


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آهن یکتا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]